środa, 5 czerwca 2019

Dzień Rodziny 2019

30 maja tradycyjnie w naszej szkole świętowaliśmy 
Dzień Rodziny. Najmłodsi uczniowie i dzieci z oddziału przedszkolnego zaprosiły do szkoły swoich najbliższych. 
Przybyły mamy  i tatusiowie, babcie i dziadkowie, ciocie, wujkowie... 
Nie zabrakło wierszy i piosenek przepełnionych miłością                  i wdzięcznością dla członków rodziny, a szczególnie dla mam          i tatusiów.

Z zaangażowaniem dzieci zaśpiewały piosenkę " Moja wesoła rodzinka".
My rodzinę dobrą mamy, zawsze razem się trzymamy...
i choć czasem czas nas goni, my jak palce jednej dłoni...
Mama, tata, siostra, brat i ja - to mój mały świat!
W swoim występie uczniowie klasy pierwszej recytowali wiersze o mamach i tatusiach dziękując im za wszystko. 
Duże wzruszenie publiczności wzbudziła piosenka " Mamo, tato"

Mamo, mamo, mamusiu...

Dałaś życie troskę i miłość mi...

Tato, tato, tatusiu...

Jesteś ze mną od początku mych dni...

Mamo, mamo, mamo! Tato, tato, tato.. moje  życie mam 

dzięki Wam.

Na zakończenie wystąpili uczniowie klasy drugiej i trzeciej.
Kinga zaśpiewała piosenkę dla tatusiów, 
a Gabriel zaśpiewał dla mam. 
  Piosenkę  dla babć i dziadków wykonali Maria, Oliwier i Karina.  

Na koniec uczniowie zaprezentowali humorystyczną scenkę pod tytułem " Jak mama z tatą się poznali"
Okazało się, że ta znajomość sięgała czasów, gdy byli bardzo małymi dziećmi, niemowlakami, przedszkolakami, a potem uczniami klas młodszych.
Siedzieli w jednej szkolnej ławce, najpierw obrażeni, a potem....
Po latach wzięli ślub i mieli wspaniałe dzieci. 
Te dzieciaki, rozrabiaki, łobuziaki zaśpiewały  swoim rodzicom piosenkę " Sto lat dla mamy i taty"
Na koniec złożyły gorące podziękowania za opiekę, pomoc              i miłość jaką rodzice otaczają dzieci każdego dnia. 
Zebranym Rodzicom naszych uczniów serdeczne życzenia złożyła Pani Dyrektor Dorota Pieńkos. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz