niedziela, 15 października 2017

Dzień Edukacji Narodowej 2017 r.



Dziś jest wasze święto, Drodzy nauczyciele.
Niech o tym pamięta, Dzieci bardzo wiele.
Wszyscy pamiętają, Bo chodzą do szkoły.
Co dzień was witają, Każdy jest wesoły.




A o tym, że praca nauczyciela nie jest łatwa, pokazali 
nam uczniowie w krótkich humorystycznych scenkach z życia szkoły.

W rolę nauczycieli wcieliły się Gabrysia i Weronika. 




- Proszę pani, czy można ukarać za coś , czego się nie zrobiło?
- W żadnym wypadku.
- To chcę zgłosić, że nie zrobiłem pracy domowej.



- Weronika , dlaczego wczoraj na wywiadówce była twoja babcia?
- Szczerze?
- Szczerze.
- Bo jest głucha.



- Wiktor, odmień w czasie teraźniejszym czasownik „gonić”.
- Ja gonię, ty gonisz, my gonimy, wy gonicie.
- A oni?
- Oni uciekają, proszę pani.



- W czwartek poprosiłem was, abyście w weekend zrobili dwie dobre rzeczy; takie które będą dla kogoś miłe. Maks, co ty zrobiłeś?
- W piątek wieczorem pojechałem do dziadków i oni się bardzo ucieszyli. A w niedzielę wyjechałem od nich … 
i oni się jeszcze bardziej ucieszyli.




- Maja, a ile nóg ma pies?
- Cztery.
- A ile ma oczu?
- Dwoje.
- A ile ma uszu?
- Proszę pani, czy pani nigdy psa nie widziała?




- Julka, a ty mi powiedz z biologii, jak zbudowana jest komórka?
- Komórka jest proszę pani mała, ciemna i przeważnie bardzo zagracona.







A teraz praca domowa: 
Wyjaśnij, jak rozumiesz powiedzenie: 
"Obyś cudze dzieci uczył"? 

2 komentarze:

  1. Kobietawbarwachjesieni:
    Bardzo podoba mi się Wasz blog. Chętnie będę do Was zaglądała, jeśli nie macie nic przeciwko temu. Lubię młodzież i lubiłam z nią pracować w szkole. Napiszcie które miejsce zajęliście w konkursie. Oczywiście życzę, żeby było to pierwsze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Wam Kochani, abyście zdobyli w konkursie I miejsce i abyście otrzymali w nagrodę dużo książek.

    OdpowiedzUsuń