sobota, 3 czerwca 2017

DZIEŃ RODZINY 2017 R.

2 czerwca świętowaliśmy obchodzony w naszej szkole  już od kilku lat Dzień Rodziny. Tradycyjnie,  najmłodsi przygotowali dla swoich Rodzin część artystyczną złożoną 
z wierszy, piosenek i wesołych scenek o rodzicach.











            Teraz będzie o rodzinie.
           -  Najpierw była miłość...


 W moim domu, w moim domu można psocić po kryjomu,  
można płakać i się śmiać i buziaka można dać....


                   Najlepsze u Mamy jest to, że ją mamy.


Tato, tato jak to dobrze, że jesteś zawsze blisko i że kochasz mnie...

 - Tato, tato nigdy smuć się i pamiętaj przecież,
ja też kocham Cię....

 Scenkę o mamach, wychwalających talenty swoich maleńkich córek zapowiedzieli  Igor i Filip.


W roli mam wystąpiły dziewczynki z klasy III -                        Wiktoria, Wiktoria, Kinga i Maja.

A jakie rodzice mają problemy ze swoimi dziećmi dobrze wiemy...


  - Tato, obiad za gorący!
- Mamo, to nie moja wina!



  ".....Kocham Cię...  Ty jesteś mą Mamą, wspaniałą kochaną,   jedyną na zawsze i kochasz mnie też..."
   - tak zaśpiewali Mamom uczniowie klasy II - III.


Na zakończenie dzieci podziękowały Rodzicom za ich troskę          i miłość.

Następnie pod czujnym okiem Rodziców realizowano dalszą część imprezy.
Tegoroczne hasło to: 
" ODPOWIEDZIALNOŚĆ   I BEZPIECZEŃSTWO"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz