piątek, 25 marca 2016

WIELKANOC 2016

21 marca uczniowie naszej szkoły zaprezentowali zaproszonym gościom spektakle nawiązujące do zbliżających się Świąt Wielkanocnych.

Uczniowie klasy I przedstawili "Bajkowe pisanki".

-Jestem w paski!
-A ja w gwiazdki!
-Na mnie kurka złota!
Jakie wzory! I kolory! Prześliczna robota!

Na przechwałkach- dyrdymałkach minął dzionek cały.

-Ja piękniejsza!
-Ja śliczniejsza!
Wnet się posprzeczały.

                                     

Przedstawienie uświetnili swoimi występami Paweł i Wiktoria.

 



Kolejnym punktem uroczystości było przedstawienie 
"Roztargnieni mędrcy" zaprezentowane przez uczniów 
klasy czwartej, piątej i szóstej. 
Pisaliśmy o tym w poprzednim poście.

Na zakończenie mogliśmy posłuchać pięknej pieśni 
w wykonaniu naszych uczennic.


Po zakończeniu części oficjalnej można było tradycyjnie już zakupić 
świąteczne ozdoby i ciasta wykonane przez uczniów i ich rodziców.


Naszym uczniom, ich rodzinom i wszystkim czytelnikom życzymy 
radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz